Àrea cultural / Filmoteca

Projecció en sales

Sobre la projecció en sales

La Fundació Arquia posa a disposició dels col·legis i escoles d'arquitectura, així com d'aquelles institucions culturals que hi estiguin interessades, la possibilitat de projectar alguns dels audiovisuals de les seves col·leccions arquia/documental, arquia/mestres i arquia/filmoteca.

Protocol que cal seguir:

Seleccionar els audiovisuals de la llista de títols disponibles.

Envia el Formulari de sol·licitud.

Condicions de la prestació:

L'accés a les projeccions ha de ser gratuït.
S'ha d'incloure el logotip de la Fundació Arquia a tot el material promocional o comunicació pública que es faci de cada projecció, així com facilitar l'enllaç web de la institució on figuri programat el cicle/projecció.
Juntament amb el títol ha de constar: «Documental cedit i editat per la Fundació Arquia» o bé únicament «Documental cedit per la Fundació Arquia» per als audiovisuals de la col·lecció arquia/filmoteca.
Durant les projeccions s'ha d'exposar una banderola facilitada per la Fundació Arquia, per tal de representar la col·laboració institucional.
Un cop realitzada la projecció, s'han de fer arribar a la Fundació Arquia algunes fotografies com a testimoni de l'esdeveniment, amb la finalitat de registrar l'activitat a la Memòria anual de la Fundació.

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari