Àrea professional / Xarxa FQ

Borsa de treball

Sobre la borsa de treball

La Fundació Arquia, amb l'objectiu de fomentar les relacions i col·laboracions laborals en l'àmbit de l'arquitectura, contribuir a la creació d'ocupació i a generar més oportunitats de treball, posa a la disposició de les empreses, institucions, estudis d'arquitectura, societats i professionals registrats en la plataforma una borsa de treball gratuïta que els permet accedir, publicar i inscriure's a ofertes.
A més, ofereix un directori de diferents borses de treball classificades segons la tipologia i categoria d'ofertes de treball que publiquen.

Cercador d'ofertes d'ocupació i directori de borses de treball

Per fer una cerca d'ofertes d'ocupació i de borses de treball, la pàgina de la Fundació disposa d'un motor de cerca a través del qual es pot filtrar segons criteris específics i localitzar, d'una manera ràpida i eficaç, la fitxa de l'oferta o borsa de treball més idònia segons els principis de cerca. Les borses externes es discriminen en funció de l'àmbit geogràfic que abasten, el sector o la seva especialitat, si van dirigides a arquitectes o estudiants, si tenen un perfil institucional o empresarial, segons el càrrec que ofereixen les ofertes o si preveuen concursos o no.

Crear una nova oferta d'ocupació

El sol·licitant s'ha de donar d'alta prèviament com a usuari acreditat de la FQ.
Un cop registrat, ha d'iniciar sessió amb el seu usuari i contrasenya i dirigir-se a: La meva àrea privada> La meva àrea professional> borsa de treball, prémer el botó «Crear oferta» i emplenar el formulari corresponent. L'oferent pot decidir si les seves dades són públiques o no i pot seleccionar i descartar els candidats.

Inscripció a oferta de treball

El candidat s'ha de donar d'alta prèviament com a usuari acreditat FQ.
Una vegada registrat, ha d'iniciar sessió amb el seu usuari i contrasenya i dirigir-se a La meva àrea privada> La meva àrea professional> borsa de treball. Prémer el botó 'inscripció' situat en cadascuna de les ofertes. La Fundació ofereix la possibilitat d'adjuntar un CV o vincular el CV creat en la plataforma FQ.

Regístrate en la Fundación

Registrate en FQ para poder acceder, publicar o inscribirte a las ofertas de la Bolsa de Trabajo, entre otros servicios.