Àrea professional /Xarxa FQ

directori professional

La Fundació Arquia presenta el Directori professional d'arquitectura, un espai dins de la plataforma FQ que reuneix arquitectes, estudiants, empreses d'arquitectura i institucions amb la finalitat de mostrar-ne els perfils professionals per millorar-ne la visibilitat a la xarxa i difondre'n l'activitat a la gran audiència global que consulta el web de la Fundació.

Directori professional

El directori professional presenta les fitxes professionals, gestionades per l'usuari a través de la seva àrea privada. Tota la informació que es mostra a les fitxes professionals es defineix en la gestió de currículums.

La galeria de professionals mostra una selecció aleatòria de les fitxes professionals que hi ha a la nostra base de dades, determinada pel sistema Math Random. Cada vegada que s'accedeix o s'actualitza la pàgina web, la galeria s'actualitza i mostra una nova selecció.

Cercador de professionals

Per fer una cerca al directori professional, la pàgina de la Fundació disposa d'un motor de cerca a través del qual es poden posar filtres en funció de les necessitats específiques per localitzar, d'una manera ràpida i eficaç, la fitxa professional d'aquell estudiant, arquitecte, empresa, estudi o institució més idoni per a les vostres necessitats.

Alta al directori

L'alta al Directori professional està reservada a estudiants d'arquitectura, arquitectes, estudis i empreses d'arquitectura i institucions.
Si voleu unir-vos al Directori professional, podeu accedir al formulari de registre a través de l'enllaç que trobareu al peu de pàgina o mitjançant l'opció «Registra'm» del menú lateral de la pàgina.
Un cop us hagueu registrat com a usuari de la plataforma FQ, accediu a l'apartat «Perfils» a l'àrea d'usuari de la vostra àrea privada, on podreu crear, en pocs minuts, la vostra fitxa professional o la de la vostra empresa o institució.

Més informació sobre perfils professionals

Completeu la informació de la fitxa professional amb les realitzacions de la vostra activitat professional. Per fer-ho, accediu a l'apartat «Realitzacions» de la vostra àrea privada i adjunteu, d'una manera ràpida i amb un format atractiu, la informació sobre les vostres obres i activitats.

Més informació sobre Realitzacions

Nota: la Fundació no és responsable de la veracitat de les dades aportades pels usuaris a les seves fitxes professionals del directori professional.

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari