Área Profesional / Convocatorias

Bolsas 2000

arquia/bolsas convocatoria 2000

I CONVOCATORIA CONCURSO ARQUIA/BOLSAS

20 bolsas para a realización de prácticas profesionais en estudios europeos de Arquitectura

• Bases
  • A Fundación Arquia, atendendo ao valor formativo que supoñen o coñecemento práctico da profesión e a mobilidade xeográfica, convoca a I edición do concurso arquia/bolsas, pola que concede 20 bolsas dirixidas a estudantes nos últimos anos da carreira e a arquitectos novos recén titulados, destinadas á realización de prácticas profesionais en estudios europeos de Arquitectura.

• Candidatos
    • Poderán optar á bolsa aqueles estudantes de Arquitectura e arquitectos novos con nacionalidade española ou cidadáns con permiso de residencia en España que, na data de finalización da entrega de solicitudes, reúnan os seguintes requisitos:
      Estudantes
      a) Ter superados, nalgunha Escola española de Arquitectura, como mínimo, o 60 % dos créditos necesarios para obter o título de arquitecto.
      b) Estar matriculado no curso 1999/2000 nalgunha Escola española de Arquitectura.
      Arquitectos
      Estar en posesión do título de arquitecto nunha Escola española de Arquitectura ou dun título de fóra do país homologado en España, obtido despois do 30 de abril de 1999.

• Destinos. Estudios participantes
    • Os estudios de destino son seleccionados polos estudantes de escolas españolas de Arquitectura como os seus preferidos para faceren prácticas profesionais, segundo os resultados da I Enquisa en liña a estudantes de Arquitectura realizada pola Fundación Arquia en 1998. A actualización dos estudios de destino realízase cada 3 anos a través dunha enquisa en liña.
      Os estudios participantes na presente convocatoria, cos cales a Fundación Arquia acordou a admisión de bolseiros en réxime de prácticas, son os seguintes:

Ábalos & Herreros

Resultados: primeira semana de xullo de 2000
      Acto de entrega: outubro de 2000

• Modalidades de participación
    • Convócanse 20 bolsas pola modalidade de expediente académico. Para asegurar unha axeitada distribución xeográfica das bolsas, ponderarase proporcionalmente ao número de inscricións válidas recibidas por centro e modalidade.
      Expediente académico
      Os candidatos serán seleccionados en virtude do seu expediente académico. Isto valorarase pola media das notas obtidas nas materias superadas na carreira, así como pola media das notas obtidas nas materias superadas en Proxectos (para este efecto, teranse en conta todas as que dependan do Departamento de Proxectos Arquitectónicos). Estas notas medias serán calculadas polo solicitante, tal e como se especifica no Anexo das Bases.

• Inscrición
  • Realizarase no impreso que se poderá obter en calquera oficina da Caja de Arquitectos, en Internet (www.arquired.es/fundacion)) e nas Escolas de Arquitectura de España. A solicitude presentarase en calquera oficina da Caja de Arquitectos ou remitiráselle á sede da Fundación Caja de Arquitectos, rúa Arcs, número 1, 08002 Barcelona (correo electrónico: fundacion@arquired.es).

• Data límite de inscrición
  • 10 de maio de 2000 ás 12 h do mediodía