Área profesional / Convocatorias

Investigación

Verbo de Bolsas Arquia / Real Academia de San Fernando de Investigación en Nova York

ANTECEDENTES

A Fundación Arquia e a Real Academia de Belas Artes de San Fernando constataron a falta de apoio específico existente na actualidade para o desenvolvemento de proxectos de investigación no ámbito da arquitectura. É por iso que ambas as institucións realizaron un convenio de colaboración para iniciar o programa Bolsas Arquia en Investigación, co fin de crear as condicións e facilitar os medios para impulsar a realización de proxectos de investigación levados a cabo por arquitectos.

OBXECTIVOS

A Fundación Arquia e a Real Academia de Belas Artes de San Fernando, co fin de impulsar a investigación no ámbito da Arquitectura, convocan unha bolsa para a realización dun proxecto innovador ou de investigación no ámbito da arquitectura na cidade de Nova York que contribúa a facer da real academia unha plataforma e laboratorio de experimentación internacional da arquitectura española. A bolsa desenvolverase durante un período de seis meses de duración e está dirixida a arquitectos titulados.

DESCRICIÓN

A bolsa permite aos arquitectos o desenvolvemento dun proxecto de investigación durante seis meses no marco dunha institución académica de prestixio en Nova York, beneficiándose de residir nunha cidade considerada como centro de innovación, cunha grande actividade de creación cultural e difusión do coñecemento.

Os centros de referencia para o desenvolvemento da bolsa de investigación son a Escola de Arquitectura da Universidade de Columbia, a Academia Americana de Artes e Letras e o Instituto Cervantes de Nova York.

ESTRUTURA

O programa estrutúrase en convocatorias anuais que, mediante equipos sucesivos de xurado, seleccionan aqueles proxectos de investigación innovadores e viables que teñan un potencial de impacto no ámbito da arquitectura.
 O lanzamento da convocatoria, así como a selección e adxudicación da bolsa realízase no segundo trimestre do ano. O desenvolvemento do Proxecto de investigación iniciarase en setembro dese mesmo ano cunha duración de seis meses.

Regístrate en la Fundación

Registrate en FQ para poder acceder, publicar o inscribirte a las ofertas de la Bolsa de Trabajo, entre otros servicios.