Área cultural / edicións

Acerca de audiovisuais

O obxecto da colección é a edición de documentais dedicados a arquitectos e á arquitectura. Recupéranse así cintas inéditas no noso país para dálas a coñecer entre o público xeral, con subtítulos en castelán e acompañadas de información complementaria sobre o arquitecto protagonista ou o documental.

Seguir lendo >

Conversaciones con Norman Foster

por Luis Fernández-Galiano

Posiblemente o arquitecto máis carismático da nosa época e seguramente o que máis convocou na súa obra a técnica e o futuro.

Peter Zumthor

La práctica de la arquitectura

O arquitecto Peter Zumthor vive e traballa na remota localidade de Haldenstein, no lado suízo dos Grisóns.

Lina Bo Bardi

Poesía Precisa

É unha das voces máis singulares da arquitectura do século XX.

Coleccións

Últimas novas

Documental en DVD+libro: arquia/documental 38. LINA BO BARDI. POESÍA PRECISA

La colección arquia/documental presenta su último volumen 38, un documental sobre la arquitecta italobrasileña LINA BO BARDI, dirigido por Belinda Rukschcio (Austria/Alemania, 2013-54') con textos del arquitecto y profesor italiano Giacomo Pirazzoli.

22 febrero 2019

Nuevo documental en DVD+libro: arquia/documental 37. PETER ZUMTHOR. LA PRÁCTICA DE LA ARQUITECTURA

La colección arquia/documental presenta su último volumen 37, un documental sobre el arquitecto suizo PETER ZUMTHOR, dirigido por Michael Blackwood (Estados Unidos, 20112-58').

4 enero 2019

Novo documental en DVD+libro: arquia/documental 36. JOHN LAUTNER. ESPACIO INFINITO

A colección arquia/documental presenta o seu volume 36, o documental «John Lautner. Espacio infinito», dirixido por Murray Grigor (Estados Unidos, 2008, 91 min).

13 junio 2018

Documental en DVD+libro: arquia/documental 35. BAUHAUS. O MITO DA MODERNIDADE

A colección arquia/documental presenta o seu volume 35, o documental BAUHAUS. O MITO DA MODERNIDADE, dirixido por Kerstin Stutterheim e Niels Bolbrinker (Alemaña, 1998/2009-104').

26 julio 2017

PREMIOS FAD 2017 PENSAMENTO E CRÍTICA: ARQUIA/MESTRES

A colección ARQUIA/MESTRES obtivo a mención do xurado 2017 nos PREMIOS FAD 2017 PENSAMENTO E CRÍTICA: «Polo labor documental do autor e a editorial», nas súas edicións dedicadas aos mestres arquitectos FEDERICO CORREA, ANTONIO LAMELA e ANTONIO VÁZQUEZ DE CASTRO.

Ver tráiler>

16 mayo 2017

Documental en DVD+libro: arquia/documental 34. CRUZ Y ORTIZ. EL NUEVO RIJKSMUSEUM

La colección arquia/documental presenta su volumen 34, el documental CRUZ Y ORTIZ. EL NUEVO RIJKSMUSEUM, dirigido por Oeke Hoogendijk (Países Bajos, 2013-93').

6 febrero 2017

Documental en DVD+libro: arquia/documental 33. URBANIZED. El diseño de las ciudades

La colección arquia/documental presenta su volumen 33, el documental URBANIZED. EL DISEÑO DE LAS CIUDADES, dirigido por Gary Hustwit (Estados Unidos/Reino Unido, 2011-85').

15 diciembre 2016

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario