Área cultural / edicións

arquia/temas

Colección: arquia/temas
Enderezo: Consejo editorial Fundación Arquia

A colección arquia/temas ofrece un espazo aberto á reflexión arquitectónica. Esta orixínase en traballos de investigación, de difícil saída comercial mais de indubidable interese cultural e arquitectónico, que habitualmente quedan fóra do alcance da sociedade. arquia/temas pretende cubrir ese espacio vacante concentrando obras editoriais de temática dispar e de carácter non necesariamente académico.

#arquiatemas #reflexión

arquia/teses

Colección: arquia/teses
Enderezo: Carlos Martí Arís / José Antonio Sosa

A colección arquia/tese comprende algunhas das teses doutorais máis relevantes que se realizaron nas Escolas españolas de arquitectura. Estudos sobre arquitectura xurdidos da destilación dun longo traballo de investigación que conteñen achegas orixinais sobre os temas que afrontan. Gran parte dos títulos publicados proceden do concurso bienal Tese de Arquitectura.

#arquiateses #investigacion #tesesarquitectura

arquia/a cimbra

Colección: a cimbra
Enderezo: (Luís Martínez Santamaría hasta 2015)
Actualmente consejo editorial Fundación arquia

A teoría da arquitectura xa non posúe a solidez e a compactidade dos antigos tratados. A súa condición actual é máis liviá e volátil e maniféstase dun modo ocasional en artigos, debates ou entrevistas. Para evitar que ese saber se perda ou se disipe, esta colección desexa recompilar as achegas dalgúns autores que desenvolveron un pensamento intenso ao redor da arquitectura.

#lacimbra #críticaarquitectónica #pensamento

arquia/e-temas

Colección: arquia/e-temas
Enderezo: Fundación Arquia / Mónica Bonafonte

arquia/e-temas é unha colección de publicacións dixitais en formato de aplicación web que permite o acceso ou descarga directa gratuíta para usuarios acreditados sobre calquera tipo de dispositivo do contido de cada publicación accedendo de maneira fácil e intuitiva. A Fundación Arquia, na súa constante procura da innovación, incorpora nesta nova colección, ademais das características do visor de PDF, funcionalidades que permiten a interacción en tempo real co autor para poder formular preguntas ou suxestións e a actualización periódica do contido. Os diferentes exemplares da colección presentarán características e funcionalidades adaptadas á súa temática e contidos, convertendo arquia/e-temas nunha colección dinámica e en continuo desenvolvemento.

arquia/otras ediciones

Colección: arquia/otras ediciones
Enderezo: Ministerio de Fomento / Fundación Arquia

Fundación arquia edita y publica, en colaboración con otras instituciones nacionales e internacionales, catálogos de exposiciones y bienales de arquitectura, anuarios, atlas y guías de arquitectura, etc... entre las que se encuentran la Bienalle di Venecia, Bienal de Arquitectura Española e Iberoamericana, bienal del paisaje; así como las ediciones arquia/próxima y otros premios de arquitectura, que permite situarnos en la actualidad arquitectónica.

Actualmente está ampliando su colaboración con otras instituciones para realizar mayor difusión de la arquitectura contemporánea española, así como sus principales protagonista.

arquia/periódicos

Colección: arquia/xornais (newspapers)
Enderezo: Fundación Arquia

A colección arquia/xornais editada pola Fundación Arquia está composta por xornais que acompañan tanto as exposicións das diferentes bienais de arquitectura promovidas polo Ministerio de Fomento coma as do programa de bolsas da Fundación Arquia. É un formato que permite unha difusión ampla e áxil entre o público interesado e, á vez, é un bo soporte para a comunicación dos proxectos premiados.

arquia/contextos

Colección: arquia/contextos
Enderezo: Fundación Arquia / Los libros de la Catarata

A colección arquia/contextos, editada conxuntamente pola Fundación Arquia e a editorial Los libros de la Catarata, intégrase dentro das actividades da institución e caracterízase principalmente pola difusión da cultura arquitectónica e a aproximación da figura do arquitecto á sociedade.

O «contexto» actual fai pertinente unha reflexión sobre o papel da arquitectura a través dunha análise das esixencias da sociedade e, paralelamente, un achegamento á cidadanía da utilidade dos coñecementos, servizos e habilidades dos arquitectos coa finalidade de afianzar criterios que permitan unha maior compresión do quefacer arquitectónico e a súa contribución á sociedade. Desta maneira, establecéronse catro primeiras liñas editoriais que comprenden: a actualidade do pasado ou o legado dos arquitectos; participación e democratización da arquitectura; innovación, emprendemento e creatividade; e finalmente, arquitectura e cidade.

A colección arquia/contextos resultou SELECCIONADA nos PREMIOS FAD 2016 de pensamento e crítica pola iniciativa editorial.

Pode adquirir os exemplares aquí.

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario