Enquisa en liña a profesionais, estudantes de arquitectura e usuarios Arquia

enquisas
1 septiembre 2014

OPINA NA ENQUISA ARQUIA E GAÑA UNHA VIAXE A NOVA YORK!

O PRAZO DE PARTICIPACIÓN É DENDE O 1 DE SETEMBRO ATÉ O 31 DE DECEMBRO DE 2014.

A Fundación Arquia desenvolve a I enquisa a usuarios Arquia, a VI enquisa a estudantes de Arquitectura e a IV enquisa a profesionais da arquitectura.Poderás consultar as bases en www.arquia.es/encuesta2014.

Entre os participantes que completen e envíen a enquisa sortearanse, en xaneiro de 2015, ante notario, tres viaxes para dúas persoas a Nova York para realizar os días seguintes á Semana Santa de 2015, e dez lotes de dous libros e dous documentais editados pola Fundación Arquia.

Os participantes poderán actualizar a súa información até o día do peche da convocatoria, o 31 de decembro de 2014 ás 12.00 do mediodía, ben que o cuestionario só se pode enviar unha vez.