Àrea professional /

Fòrum

Sobre el Fòrum

Arquia/próxima mostra les realitzacions de les properes generacions d'arquitectes espanyols, publicades i explicades pels seus autors. És un lloc obert per a aquells que vulguin conèixer i localitzar la nova arquitectura espanyola emergent i pretén convertir-se en una base de referència que connecti amb els joves arquitectes i que permeti, al seu torn, conèixer el context i les inquietuds actuals de l'arquitectura jove espanyola.

VI Festival Arquia Próxima

Pràctiques rellevants

Visualitza fòrum 2018

Registreu-vos a la Fundació