Àrea professional /

Fòrum

Sobre el Fòrum

Arquia/próxima mostra les realitzacions de les properes generacions d'arquitectes espanyols, publicades i explicades pels seus autors. És un lloc obert per a aquells que vulguin conèixer i localitzar la nova arquitectura espanyola emergent i pretén convertir-se en una base de referència que connecti amb els joves arquitectes i que permeti, al seu torn, conèixer el context i les inquietuds actuals de l'arquitectura jove espanyola.

VII Festival arquia/pròxima 2020

'PUNTO DE INFLEXIÓN. Posiciones radicales para un mundo en cambio'

Veure Festival 2020

VI Festival Arquia Próxima