Àrea cultural / mediateca

Filmografia

quant a arquia/filmografía

Filmografia d'Arquitectura és un programa de la Fundació Arquia que consisteix en un registre d'audiovisuals d'arquitectura plantejat a través de fitxes d'audiovisuals sota un format comú i la seva localització física per a la consulta. La filmografia és una activitat que, al costat de la funcionalitat de cicles, s'inicia amb la finalitat de complementar la filmoteca i convertir la mediateca en un centre d'investigació d'audiovisuals d'arquitectura i urbanisme amb un ampli registre d'obres existents.

Actualment s'està generant una base de 3.000 títols referenciats, que augmenta dia a dia per la informació rebuda dels fons audiovisuals dels COA i les ETSA de l'àmbit espanyol, així com per la labor de recerca i investigació realitzada des de la Fundació Arquia sobre els audiovisuals existents en altres institucions nacionals i internacionals, així com en plataformes d'audiovisuals a Internet.

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari