Cicles i Esdeveniments  Esdeveniments / Congressos

Presentació arquia/mestres

La Fundació Arquia va presentar públicament la col·lecció arquia/mestres el passat 25 de març de 2014, en la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, a Madrid.

La RABASF va acollir als tres arquitectes protagonistes del primer lliurament d'aquesta col·lecció -ORIOL BOHIGAS, RAFAEL MONEO i JUAN NAVARRO BALDEWEG- en un acte copresidit per Sr. Rafael Catalá Polo, Secretari d'Estat d'Infraestructures, Transport i Habitatge i per Sr. Javier Navarro, President de la Fundació Arquia.

El Sr. Javier Navarro, President de la Fundació Arquia, va presentar la nova col·lecció: un programa cultural ideat, produït i editat per la Fundació Arquia consistent en els enregistraments d'entrevistes (monografies audiovisuals en DVD) realitzades a arquitectes rellevants de l'arquitectura contemporània. L'objecte de la col·lecció és que destacats mestres de l'arquitectura transmetin el seu pensament, de viva veu, a generacions futures d'arquitectes.

Després de la presentació, es va projectar un tràiler que recollia els millors moments de les entrevistes dels tres primers volums de la col·lecció i es va procedir al debat col·loqui, moderat per Luis Fernández Galiano, en el qual els mestres convidats van expressar les seves reflexions i opinions entorn de l'arquitectura.

Conferencia
Presentación colección arquia/maestros.