Àrea cultural / Mediateca

Filmoteca

Sobre la Filmoteca

La Filmoteca d'Arquitectura és un programa cultural de la Fundació Arquia que es constitueix com a marc de referència, promoció i difusió del fet arquitectònic i aporta valor als documents audiovisuals sobre arquitectura i als arquitectes, mostrant-ne la dimensió creativa, cultural i social.

Segueix llegint >

La Torre del Gas en Barcelona

Taller Práctico Arquitectura y Cine ETSAB

Direcció Maria Mauti Direcció Curs Arquitectura i Cinema ETSAB: Antonio Pizza Partint de la base del curs Arquitectura i Cinema 2019

Lina Bo Bardi

Poesía Precisa

Resulta una de les veus més singulars de l'arquitectura del segle XX. Des de la seva condició d'arquitecta al Brasil, un país primer estranger i després apassionadament propi, Bo Bardi va saber adaptar la modernitat estètica apresa a la seva Itàlia natal al servei del públic.

Francisco Mangado, Arquitecte.

Vídeo fet amb motiu de l'exposició ARQUITECTURA AMB LA MÀ ESQUERRA, inaugurada el juny de 2011 al Cercle de Belles Arts de Madrid.

FAS-V Congrés d'arquitectura: Menys Arquitectura, més Ciutat. 01-INAUGURACIÓ

FAS-V Congrés d'arquitectura

Menys Arquitectura, més Ciutat.
02-LA CIUDAD NOS HACE LIBRES.
Eduardo Mendoza Garriga (Barcelona, 1943)
Leonardo Padura Fuentes (L'Havana, 1955)
Visualitza l'audiovisual

FAS-V Congrés d'arquitectura: Menys Arquitectura, més Ciutat. 03-EL GOBIERNO DE LAS CIUDADES

Visualitza la conferència

FAS-V Congrés d'arquitectura: Menys Arquitectura, més Ciutat. 04-VISIONES URBANAS

Visualitza la conferència

FAS-V Congrés d'arquitectura: Menys Arquitectura, més Ciutat. 05-LA CIUDAD COMO PROYECTO

Tokyo
Espaces intercalaires

Un corb, segons observa un mestre de Tòquio, és capaç d'entendre la ciutat com un tot i accedir als seus intersticis més minúsculs. Inicialment, les zones urbanes són vistes com un espai tridimensional i estenent la mirada apareixen nous llocs.
Visualitza el documental

FAS-V Congrés d'arquitectura: Menys Arquitectura, més Ciutat. 06-ARQUITECTURAS DE URBANIDAD

Visualitza la conferència

I SIAMF_01: «Arquitectura y fotografía: utilidades cruzadas»

Arquitectura y fotografía: utilidades cruzadas / Architecture and photography: crossed tools.
La visualització d'aquest audiovisual a arquia/filmoteca és possible gràcies a la col·laboració i autorització del grup d'investigació.

Col·leccions