ARXIU CODERCH. Signatura del conveni

Publicacions
5 julio 2017

El passat dilluns 19 de juny de 2017 va tenir lloc la signatura del conveni per a la catalogació i digitalització de l'Arxiu Coderch entre Ana Coderch, representant dels hereus del llegat de l'arquitecte José Antonio Coderch de Sentmenat (1913-1984) i el director de la Fundació Arquia, Gerardo García-Ventosa. A aquest acte també hi va assistir Elena Coderch, néta de l'arquitecte.

L'Arxiu Coderch comprèn uns 9.800 documents, classificats en 875 carpetes i inclou plànols, croquis, documentació tècnica i d'obra, factures, rebuts, fotografies i altres. Va estar dipositat a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès de 1997 a 2014, durant aquest temps va estar obert a la consulta d'investigadors, així com a la digitalització d'aquest.