Enquesta en línia a arquitectes, estudiants d'arquitectura i usuaris d'Arquia

enquestes
1 septiembre 2014

OPINEU A L'ENQUESTA ARQUIA I GUANYEU UN VIATGE A NOVA YORK!

EL TERMINI DE PARTICIPACIÓ ÉS DES DE L'1 DE SETEMBRE FINS Al 31 DE DESEMBRE DE 2014

La Fundació Arquia desenvolupa la I Enquesta a usuaris Arquia, la VI Enquesta a estudiants d'arquitectura i la IV Enquesta a arquitectes. En podeu consultar les bases a www.arquia.es/encuesta2014

Entre els participants que hagin completat i enviat l'enquesta se sortejaran, el mes de gener de 2015 i davant de notari, tres viatges per a dues persones a Nova York, que s'hauran de realitzar els dies següents a la Setmana Santa de 2015, i deu lots de dos llibres i dos documentals editats per la Fundació Arquia.

Els participants poden actualitzar la seva informació fins al dia del tancament de la convocatòria, el 31 de desembre de 2014 a les 12 del migdia, però el qüestionari només es pot enviar una vegada.