Àrea professional /Xarxa FQ

directori de realitzacions

La Fundació Arquia presenta el Directori de realitzacions, un espai dins de la plataforma FQ que permet mostrar l'activitat professional dels arquitectes, estudiant i empreses d'arquitectura.

Directori de realitzacions

L'any 2006 es va iniciar el programa arquia/próxima, concebut per oferir suport als arquitectes espanyols en els deu primers anys d'exercici professional i basat en la difusió, promoció i posada en valor de les seves realitzacions i principis com a professionals.

Amb aquesta finalitat, es va elaborar un apartat web on es poguessin mostrar les realitzacions dels joves arquitectes, que ells mateixos pujaven al web i que, posteriorment, participaven en la convocatòria arquia/próxima.

La Fundació, a partir del gran èxit d'arquia/próxima, i seguint els principis de foment de l'arquitectura a Espanya, decideix ampliar la funcionalitat, restringida inicialment als joves arquitectes, a tots els professionals de l'arquitectura que desitgin difondre la seva activitat professional a la Plataforma FQ a una audiència global d'estudiants, arquitectes i possibles clients.

Aquest nou espai, diferenciat d'arquia/próxima, es constitueix com el directori de realitzacions i forma part del mòdul professional, la nova proposta de la Fundació.

El 2015, la Fundació introdueix, al directori de realitzacions, els elements més significatius de les obres del Registre DOCOMOMO Ibèric (256 a Espanya i 70 a Portugal), amb la possibilitat de filtrar-les per denominació, ús, autor o localització, i que al llarg de l'any inclourà les 1.144 obres rellevants d'àmbit nacional i internacional i, finalment, les 577 restants d'importància local. Aquestes realitzacions geolocalitzades, juntament amb les realitzacions FQ, es poden incorporar als itineraris que l'usuari desitgi generar.

Galeria de realitzacions

La galeria de realitzacions mostra una selecció aleatòria de les fitxes de les realitzacions existents a la nostra base de dades, determinada pel sistema Math Random. Cada vegada que s'accedeix o s'actualitza la pàgina web, la galeria s'actualitza i mostra una nova selecció.

Cercador de realitzacions

Per fer una cerca al directori de realitzacions, la pàgina de la Fundació disposa d'un motor de cerca, a través del qual es poden efectuar filtres en funció de les necessitats específiques, per localitzar, d'una manera ràpida i eficaç, les fitxes de les realitzacions més apropiades als criteris definits per l'usuari.

Geolocalitzador

FQ ofereix l'opció d'activar la geolocalització de les realitzacions publicades al directori professional de realitzacions FQ, perquè es puguin incorporar als itineraris personalitzats que els usuaris de la Fundació vulguin generar.

Itineraris

FQ convida als usuaris de FQ a generar els seus propis itineraris, personalitzables, a partir de les realitzacions publicades al directori professional de realitzacions FQ.

Novetats

L'apartat de novetats mostra, agrupades segons el tram d'edat, les últimes realitzacions publicades a la plataforma FQ, per poder estar al dia de les últimes propostes i obres.

Alta de realitzacions

L'alta de realitzacions al Directori està reservada a estudiants d'arquitectura, arquitectes, empreses d'arquitectura i institucions.
Si voleu que la vostra activitat professional es mostri al Directori de realitzacions, podeu accedir al formulari de registre a través de l'enllaç que trobareu al peu de pàgina o mitjançant l'opció «Registra'm» del menú lateral de la pàgina.
Un cop us hagueu registrat com a usuari de la plataforma FQ, accediu a l'apartat «Realitzacions» a l'àrea professional de la vostra àrea privada, on podreu crear, en pocs minuts, les vostres fitxes de realitzacions.

Més informació sobre realitzacions

Per iniciar una realització, feu clic a «Nova realització» i us apareixerà un formulari en el qual podreu definir el títol i l'autoria de la realització, gestionar-ne els participants, incloure una presentació mitjançant text, especificar la informació tècnica, crear les galeries de mitjans de la realització i, per acabar, definir-ne la privacitat i l'ús.
Un cop marcada l'opció «Afegeix al directori de realitzacions», la realització s'incorporarà a la llista del Directori de realitzacions.
Completeu la informació de la fitxa professional amb les realitzacions de la vostra activitat professional.
Per fer-ho, accediu a l'apartat «Realitzacions» de la vostra àrea privada i adjunteu, de forma ràpida i amb un format atractiu, la informació sobre les vostres obres i activitats.
Incorporeu als vostres currículums les realitzacions. Pròximament, us oferirem una funcionalitat que us permetrà definir el format final de la presentació.

Nota: la Fundació no és responsable de la veracitat de les dades aportades pels usuaris a les fitxes de les realitzacions del directori de realitzacions.

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari