àrea professional / Xarxa FQ

Directori de realitzacions

Sobre el directori de realitzacions

La Fundació Arquia presenta el directori de realitzacions, un espai dins de la plataforma FQ que permet mostrar l'activitat professional dels arquitectes, estudiants i empreses d'arquitectura.

Segueix llegint >

Últimes realitzacions

John Lautner
Espacio infinito

El documental és el retrat d'un arquitecte visionari marcat per la innovació i inspiració, batalles interminables amb codis de construcció.
Visualitza la col·lecció

Pequeñas grandes píldoras de arquitectura.

Aquests dies de tornada a l'escola són propicis per posar-se al dia en diferents aspectes, en definitiva, intentar alliberar les llistes de tasques que hem acumulat.
Ves al Blog

Destino Barcelona, 1911-1991

Al llarg del segle XX Barcelona va ser una plataforma d'intercanvi d'idees que van afectar l'esdevenir de la història de l'arquitectura.
Visualitza la publicació

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari