Centro de información / Catálogo

Acerca de

Acerca de Catálogo

O Centro de documentación é un espazo para a preservación e accesibilidade dos documentos tanto físicos como dixitais do patrimonio bibliográfico, audiovisual e documental da Fundación Arquia e doutros contidos de interese relacionados coa arquitectura.

Trátase dun servizo de visualización e consulta do fondo documental da Fundación Arquia que se configura basicamente en liña e que permitirá a consulta física na sede da Fundación, como un servizo bibliotecario de consulta, pero non de préstamo.

Dirixido a institucións, investigadores, profesionais e estudantes nacionais e internacionais, caracterízase polo carácter interdisciplinario tanto dos seus contidos como dos seus usuarios.

Está normalizado en linguaxe informática segundo as normas de catalogación internacional, polo que permite a importación e a exportación das devanditas referencias ofrecendo sistemas de descarga e de intercambio de datos útiles e proporcionando servizos de información adecuados, fiables e eficientes.

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario