Área cultural / edicións /

arquia/documental

Colección: arquia/documental
Enderezo: Consejo editorial Fundación Arquia

A colección arquia/documental supón a recuperación dun material disperso e até agora inédito en España de inestimable valor para o mundo da arquitectura. Cada volume, ademais do documental dedicado a un arquitecto e a súa obra, reúne información recompilada especialmente para cada número por un arquitecto español: fotografías, debuxos, comentarios, escritos ou entrevistas incluídos tanto no DVD coma no libreto anexo á edición.

PREMIO FAD 2014 PENSAMENTO E CRÍTICA: o xurado outórgalle a condición de finalista ao audiovisual «Acústica visual. La modernidad de Julius Shulman» realizado por Eric Bricker (arquia/documental 29).

PREMIO FAD 2011 PENSAMENTO E CRÍTICA: a Fundación Arquia obtén o recoñecemento ao continuado labor editorial.

VII BIAU 2010: Premio de Publicacións «Outros soportes» outorgado polo xurado, Medellín (Colombia), 2010.

arquia/mestres

Colección: arquia/mestres
Enderezo: Luis Fernández-Galiano

NOVO DESEÑO DE COLECCIÓN. Presentación, 21 de febreiro de 2018, Academia de Cine, Madrid, co número 12 a colección dedicado a RENZO PIANO.

A colección arquia/mestres é un programa cultural ideado, producido e editado pola Fundación Arquia que consiste na gravación de entrevistas a arquitectos relevantes da arquitectura contemporánea co fin de que transmitan o seu pensamento, de viva voz, a xeracións futuras de arquitectos.

PREMIO FAD 2017 PENSAMENTO E CRÍTICA: Mención do xurado á edición de FEDERICO CORREA, ANTONIO LAMELA e ANTONIO VÁZQUEZ DE CASTRO.

X BIAU 2016: Premio de Publicacións «Outros soportes» outorgado polo xurado, São Paulo (Brasil), 2016.