Área cultural / edicións

Publicacións

Verbo de publicacións

A editorial da Fundación Arquia destaca polo seu labor divulgador do coñecemento arquitectónico, pola liña de edición coherente, cun deseño coidado e un contido recoñecido tanto polo colectivo académico coma polo profesional.

A actividade editorial da fundación en soporte papel concéntrase en tres coleccións: Arquia/Teses, Arquia/Temas e «La cimbra» orientadas á publicación de traballos de investigación en arquitectura. Editáronse até a data máis de 80 títulos cun total de 140 000 exemplares.

A produción editorial da Fundación Arquia foi galardoada con diferentes premios e o seu prestixio é crecente. As diferentes publicacións están a ser xa citadas nas bibliografías das teses doutorais que se len cada ano nas escolas de Arquitectura, convertidas así en obras de referencia.

Na súa vontade de difundir a cultura arquitectónica, a fundación pon ao alcance do lector, previa autorización dos autores, descargas dalgunhas publicacións de balde. Trátase de títulos xa descatalogados cuxa difusión se desexa manter dado o indubidable interese dos seus contidos.

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario