Área Profesional/Enquisas

Estudantes 2017

• Resultados
  • Os informes de resultados da V Enquisa a arquitectos e da VII Enquisa a estudantes de arquitectura, obtivéronse a partir das respostas dadas polos participantes nos módulos profesionais de arquitectos e estudantes de arquitectura do cuestionario da Enquisa Arquia 2017, realizada dende o mes de marzo ata o mes de xullo de 2017.

Ao pechar a convocatoria a fecha de 20 de xullo, completaran o cuestionario un total de 444 estudantes e 1.612 arquitectos participantes. Os cuestionarios sometéronse a un proceso de revisión e validación e puideron participar aqueles que cumpriran os requisitos expostos nas bases.

O estudo foi dirixido e elaborado polo sociólogo Emilio Luque, profesor titular da Facultade de Ciencias Políticas y Socioloxía da UNED.

• Convocatoria 2017
  • O formulario estivo en liña dende marzo ata xullo de 2017.

• Candidatos
  • Puideron participar todos os usuarios de Arquia, os estudantes matriculados en calquera escola española de arquitectura (non puideron participar os estudantes de universidades estranxeiras que estiveran a estudar temporalmente nalgunha escola española de arquitectura a través do programa Erasmus ou similar), e os titulados como arquitectos superiores en calquera das escolas técnicas superiores de arquitectura do Estado español, os arquitectos estranxeiros con título obtido en España e os arquitectos con título obtido fóra de España e convalidado en España.

• Data limite de inscrición
  • 20 de xullo de 2017 ás 12 do mediodía (hora peninsular española).

• Premio
  • Entre os participantes que completaron e enviaron a enquisa sorteáronse en xullo de 2017, ante notario, unha viaxe para dúas persoas ao Congreso da UIA en Seúl, que se realizou dende o 2 ata o 11 de setembro de 2017, e dez lotes de dous libros e dous documentais editados pola Fundación Arquia. Quedaron excluídos da participación no sorteo os empregados e os membros dos organismos reitores do Grupo Arquia, ademais dos seus familiares en primeiro grao.

• Sorteo
  • O sorteo tivo lugar ante notario o 24 de xullo de 2017.

PARTICIPANTE GAÑADORA DUNHA VIAXE PARA DÚAS PERSOAS AO CONGRESO DA UIA EN SEÚL:

1. (874) MARÍA DIEGO FERNÁNDEZ SAN JULIÁN. Estudante

PARTICIPANTES GAÑADORES DUN LOTE DE DOUS LIBROS E DOUS DVDS EDITADOS POLA FUNDACIÓN AQUIA:

1. (1.531) FRANCESC COIT BONET. Arquitecto

2. (1.031) PABLO GINER CRESPO-AZORIN. Arquitecto