Área profesional / Rede FQ

Directorio de realizacións

Acerca de Directorio de realizacións

A Fundación Arquia presenta o Directorio de realizacións, un espazo dentro da plataforma FQ en que se amosa a actividade profesional dos arquitectos, estudantes e empresas de arquitectura.

Seguir lendo >

Últimas realizacións

John Lautner
Espacio infinito

O documental é o retrato dun arquitecto visionario marcado pola innovación e a inspiración, batallas interminables con códigos de construción.
Ver colección

Pequeñas grandes píldoras de arquitectura.

Estes días de volta ao cole son propicios para se poñer ao día en diferentes aspectos, en definitiva, para intentar liberar as listaxes de tarefas que fomos acumulando.
Ir ao Blog

Destino Barcelona, 1911-1991

Ao longo do século XX Barcelona foi unha plataforma de intercambio de ideas que afectaron o devir da historia da arquitectura.
Ver publicación

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario