Àrea cultural / edicions /

arquia/documental

Colección: arquia/documental
Adreça: Consejo editorial Fundación Arquia

La col·lecció arquia/documental suposa la recuperació d'un material dispers i fins ara inèdit a Espanya, que té un valor inestimable per al món de l'arquitectura. Cada volum, a més del documental dedicat a un arquitecte i la seva obra, reuneix informació recopilada especialment per a cada número per un arquitecte espanyol: fotografies, dibuixos, comentaris, escrits o entrevistes, inclosos tant al DVD com al llibret adjunt a l'edició.

PREMI FAD 2014 PENSAMENT I CRÍTICA: el jurat atorga la condició de finalista a l'audiovisual "Acústica Visual. La modernidad de Julius Shulman", realitzat per Eric Bricker (arquia/documental 29).

PREMI FAD 2011 PENSAMENT I CRÍTICA: la Fundació Arquia obté el reconeixement a la continuada labor editorial.

VII BIAU 2010: Premi Publicacions "Altres suports" atorgat pel jurat, Medellín (Colombia), 2010.

arquia/maestros

Colección: arquia/maestros
Adreça: Luis Fernández-Galiano

NOU DISSENY DE COL·LECCIÓ. Presentació, 21 de febrer de 2018, Academia de Cine, Madrid, amb el número 12 de la col·lecció dedicat a RENZO PIANO.

La col·lecció arquia/maestros és un programa cultural ideat, produït i editat per la Fundación Arquia i que consisteix en l'enregistrament d'entrevistes a arquitectes rellevants de l'arquitectura contemporània, amb la finalitat que transmetin el seu pensament, de viva veu, a generacions futures d'arquitectes.

PREMI FAD 2017 PENSAMENT I CRÍTICA: Menció del jurat a l'edició de FEDERICO CORREA, ANTONIO LAMELA i ANTONIO VÁZQUEZ DE CASTRO.

X BIAU 2016: Premi Publicacions "Altres suports" atorgat pel jurat, São Paulo (Brasil), 2016.