Àrea cultural / edicions

Publicacions

Quant a publicaciones

L'editorial de la Fundació Arquia es distingeix per la labor divulgadora del coneixement arquitectònic, per la línia d'edició coherent, amb un disseny cuidat i un contingut reconegut tant pel col·lectiu acadèmic com pel professional.

L'activitat editorial de la Fundació en suport paper es concentra en tres col·leccions: Arquia/Tesis, Arquia/Temas i La Cimbra, orientades a la publicació de treballs d'investigació en arquitectura. S'han editat fins avui més de 80 títols, amb un total de 140.000 exemplars.

La producció editorial de la Fundació Arquia ha estat guardonada amb diferents premis i demostra un prestigi creixent. Les diferents publicacions ja s'estan citant a les bibliografies de les tesis doctorals que es llegeixen cada any a les escoles d'arquitectura, convertides en obres de referència.

En la seva voluntat de difondre la cultura arquitectònica, la Fundació posa a l'abast del lector, sempre amb l'autorització prèvia dels autors, descàrregues gratuïtes d'algunes publicacions. Es tracta de títols ja descatalogats, la difusió dels quals es vol mantenir, atès l'indubtable interès del seu contingut.

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari