Àrea Professional / Enquestes

Arquitectes 2014

• Resultats
  • L'Informe de resultats de la IV Enquesta a Arquitectes s'ha obtingut a partir de les respostes donades pels participants en el mòdul professionals d'Arquitectes del qüestionari de la Enquesta Arquia 2014, duta a terme durant l'últim quadrimestre d'aquest any.

Tancada la convocatòria a data de 31 de desembre, han finalitzat el qüestionari un total de 4.397 participants. Els qüestionaris s'han sotmès a un procés de revisió i validació, podent participar aquells que hagin complert amb els requisits exposats en les bases.

L'estudi ha estat liderat i elaborat pel sociòleg Emilio Luque, catedràtic de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UNED.

• CONVOCATÒRIA 2014
  • Durant l'últim quadrimestre de l'any 2014, la Fundació Arquia va desenvolupar la IV Enquesta a Arquitectes sobre l'Estat de la Professió.
    Tancada la convocatòria a data de 31 de desembre, es va obtenir una participació de 2.520 arquitectes d'Espanya. Els qüestionaris s'han sotmès a un procés de revisió i validació, podent participar aquells que hagin complert amb els requisits exposats en les bases.
    L'estudi, emmarcat en l'Enquesta Arquia 2014, ha estat liderat i elaborat pel sociòleg Emilio Luque, catedràtic de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UNED, i s'ha plantejat amb la voluntat d'actualitzar les dades recollides el 2009, així com desenvolupar una imatge de l'estat de la professió per identificar i donar a conèixer l'estructura actual del col·lectiu d'arquitectes a Espanya i la seva manera de pensar sobre l'estat de la professió, els reptes als quals s'enfronta i les perspectives per a la seva evolució.
    S'han convocat amb anterioritat 3 edicions de l'Enquesta a Arquitectes (2003, 2007 i 2009) resultat del conveni de col·laboració entre el Consell Superior dels Col·legis d'Arquitectes d'Espanya i la Fundació Arquia.

• Candidats
  • Van poder participar els titulats com a arquitectes superiors en qualsevol de les Escoles Tècniques Superiors d'Arquitectura de l'Estat espanyol, els arquitectes estrangers amb títol obtingut a Espanya i els arquitectes amb títol obtingut fora d'Espanya i homologat a Espanya.

• Data límit d'inscripció
  • 31 de desembre de 2014 a les 12 del migdia.

• Premi
  • Entre els participants que van completar i van enviar l'enquesta es van sortejar, el gener de 2015, davant de notari, tres viatges per a dues persones a Nova York que va ser realitzat des del 31 de març fins al 5 d'abril de 2015; i deu lots de dos llibres i dos documentals editats per la Fundació Arquia. Van quedar exclosos de la participació del sorteig els empleats i membres dels organismes rectors del Grup Arquia així com els seus familiars en primer grau.

• Sorteig
  • El sorteig va tenir lloc davant notari el 30 de gener de 2015.
    PARTICIPANTS GUANYADORS D'UN VIATGE PER A DUES PERSONES A NOVA YORK

1. ANDRES LOMBAO BARBERO

2. NOEMÍ MARTÍNEZ TEJERO

3. MARIA VIRTUDES NAVARRO SARRIÓ