Àrea Professional / Enquestes

Estudiants 2017

• Resultats
  • Els Informes de resultats de la V Enquesta a Arquitectes i de la VII Enquesta a Estudiants d'Arquitectura, s'han obtingut a partir de les respostes donades pels participants en els mòduls professionals d'Arquitectes i estudiants d'arquitectura del qüestionari de la Enquesta Arquia 2017, realitzada des del mes de març fins el mes de juliol de 2017.

Tancada la convocatòria a data de 20 de juliol, han finalitzat el qüestionari un total de 444 estudiants i 1.612 arquitectes participants. Els qüestionaris s'han sotmès a un procés de revisió i validació, podent participar aquells que hagin complert amb els requisits exposats en les bases.

L'estudi ha estat dirigit i elaborat pel sociòleg Emilio Luque, catedràtic de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UNED.

• Convocatòria 2017
  • El formulari va estar en línia des de març fins juliol de 2017.

• Candidats
  • Tots els usuaris d'Arquia, estudiants matriculats en qualsevol escola d'arquitectura espanyola (estudiants d'universitats estrangeres que estan estudiant temporalment en una escola espanyola d'arquitectura a través de l'ERASMUS o programa similar) van poder participar-hi, i els graduats com a arquitectes sènior en qualsevol de les escoles tècniques superiors d'arquitectura de l'Estat espanyol, arquitectes estrangers amb títol obtingut a Espanya i convalidada a Espanya.

• Data límit d'inscripció
  • 20 de juliol de 2017 a les 12 del migdia (hora peninsular espanyola).

• Premi
  • Entre els participants que van completar i van enviar l'enquesta es van sortejar, al juliol de 2017, davant de notari, un viatge per a dues persones al Congrés de la UIA a Seül que es va fer del 2 a l'11 de setembre de 2017, i deu lots de dos llibres i dos documentals editats per la Fundació Arquia. Els empleats i membres dels organismes de govern del Grup Arquia, així com els seus familiars de primer grau, van quedar exclosos de la participació del sorteig.

• Sorteig
  • El sorteig va tenir lloc davant notari el 24 de juliol de 2017.

PARTICIPANT GUANYADOR D'UN VIATGE PER A DUES PERSONES AL CONGRÉS DE LA UIA A SEÜL:

1. (874) MARÍA DIEGO FERNÁNDEZ SAN JULIÁN. Estudiant

PARTICIPANTS GUANYADORS D'UN LOT DE DOS LLIBRES I DOS DVDS EDITATS PER LA FUNDACIÓ AQUIA:

1. (1.531) FRANCESC COIT BONET. Arquitecte

2. (1.031) PABLO GINER CRESPO-AZORIN. Arquitecte