Àrea professional / Enquestes

Estudiants

arquia/enquestes estudiants

Enquestes en línia fetes cada tres anys per la Fundació Arquia per conèixer l'estructura i l'opinió dels estudiants d'arquitectura.

Les enquestes es fan a estudiants que provenen de pràcticament totes les escoles espanyoles d'arquitectura. S'han convocat, amb anterioritat, 5 edicions, amb les quals s'han pogut establir pautes de canvi i estabilitat al llarg dels últims 10 anys.

• Edició 2017
  • Els informes de resultats de la V Enquesta a arquitectes i de la VII Enquesta a estudiants d'arquitectura s'han obtingut a partir de les respostes donades pels participants en els mòduls professionals d'arquitectes i estudiants d'arquitectura del qüestionari de l'Enquesta Arquia 2017, feta des del mes de març fins al mes de juliol del 2017.
    Tancada la convocatòria a data de 20 de juliol, han finalitzat el qüestionari un total de 444 estudiants i 1.612 arquitectes participants. Els qüestionaris s'han sotmès a un procés de revisió i validació i hi poden participar aquells que hagin complert els requisits exposats a les bases.
    L'estudi el va dirigir i elaborar el sociòleg Emilio Luque, professor titular de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UNED.

• Edició 2014
  • La VI Enquesta a estudiants d'arquitectura va tenir una participació de 638 estudiants de pràcticament totes les escoles espanyoles d'arquitectura. L'estudi es va dur a terme mitjançant la formalització d'un qüestionari a través d'Internet.

• Edició 2011
  • La V Enquesta a estudiants d'arquitectura va tenir una participació de 730 estudiants de pràcticament totes les escoles espanyoles d'arquitectura. L'estudi es va dur a terme mitjançant la formalització d'un qüestionari a través d'Internet.

• Resultat del sorteig
    • El sorteig va tenir lloc davant de notari el 17 de juny del 2011. Els estudiants premiats han justificat documentalment que estan matriculats en una escola espanyola d'arquitectura en el curs acadèmic 2010-2011.

Estudiants premiats amb un iPad model tipus «Wi-Fi 16 GB»:

1. MARÍA ELENA SOLER FONT. EPS San Vicente Raspeig - Univ. Alacant
      2. ÁNGEL CEREZO CEREZO. ETSA Vallès - Univ. P. Catalunya
      3. MARTA PALAZUELO DEL CANTO. CESA - U. San Pablo CEU

Estudiants premiats amb un lot de tres llibres editats per la Fundació:

1. FRANCISCO NIETO-MARQUEZ DIAZ. ETS Arquitectura i Geodèsia - Univ. Alcalá.
      2. RICARDO GONZÁLEZ GRANGER. ESA - Univ. Alfonso X El Sabio.
      3. PATRICIA PALAU SABATÉ. ESA - Univ. Internacional de Catalunya.
      4. BORJA ABELLÁN ARACIL. EPS San Vicente Raspeig - Univ. Alacant.
      5. FRANCISCO JOSÉ ASENCIO COVES. EPS San Vicente Raspeig - Univ. Alacant.
      6. CARLOS MARQUES BERCELO. EPS San Vicente Raspeig - Univ. Alacant.
      7. PILAR HERRERO MUÑOZ. ETSA Sevilla - Univ. Sevilla.
      8. DOMINGO PÉREZ SÁNCHEZ. ETSA Las Palmas - Univ. Las Palmas.
      9. IGNACIO FERRER PÉRZ-BLANCO. ETSA Granada- Univ. Granada.
      10. PEDRO GARCÍA ALCALDE. ETSA Granada - Univ. Granada

• Edició 2008
  • La IV Enquesta a estudiants d'arquitectura va tenir una participació de 820 estudiants de pràcticament totes les escoles espanyoles d'arquitectura. L'estudi es va dur a terme mitjançant la formalització d'un qüestionari a través d'Internet. La mostra final inclou els estudiants que, voluntàriament, van acceptar col·laborar-hi.

• Edició 2005
  • La III Enquesta a estudiants d'arquitectura va tenir una participació de 1.256 estudiants de pràcticament totes les escoles espanyoles d'arquitectura. L'estudi es va dur a terme mitjançant la formalització d'un qüestionari a través d'Internet. La mostra final inclou els estudiants que, voluntàriament, van acceptar col·laborar-hi.

• Edició 2002
  • La II Enquesta a estudiants d'arquitectura va tenir una participació de 1.491 estudiants de pràcticament totes les escoles espanyoles d'arquitectura. L'estudi es va dur a terme mitjançant la formalització d'un qüestionari a través d'Internet. La mostra final inclou els estudiants que, voluntàriament, van acceptar col·laborar-hi.

• Edició 1998
  • La I Enquesta a estudiants d'arquitectura va tenir una participació de 1.000 estudiants de pràcticament totes les escoles espanyoles d'arquitectura. La investigació, feta conjuntament amb l'empresa Metra-seis, es va dur a terme mitjançant 1.000 entrevistes personals a estudiants d'Arquitectura de les 10 principals escoles espanyoles d'Arquitectura.