I convocatòria de la Beca d'Emprenedoria Social 2017 – Data límit 30 de juny de 2017

Emprenedoria
20 abril 2017

La Fundació Arquia, en col·laboració amb Barcelona Activa, convoca 1 Beca d'Emprenedoria Social destinada al desenvolupament d'un projecte de negoci sostenible amb component social, per tal de fomentar i donar suport a la creació d'iniciatives empresarials que tenen com a objectiu aconseguir una incidència positiva en la societat que resolgui problemes actuals de la població, des d'una vessant social o mediambiental.

La beca pretén:

• Fomentar la cultura de l'emprenedoria i la iniciativa empresarial com a motor de creixement econòmic, recolzant propostes innovadores en l'àmbit del emprenedoria social.
  • Dotar els candidats de coneixements i eines que complementin les seves habilitats emprenedores i els capacitin per poder fer realitat el seu projecte de negoci.
  • Impulsar nous projectes emprenedors sorgits a partir de valors com l'esforç, l'embranzida i la innovació.

Podran optar a la beca aquells professionals titulats en ciències socials, ciències jurídiques, arts, humanitats, ciències, ciències de la salut, ciències econòmiques, empresarials, enginyeries i arquitectura en una universitat espanyola o fora del país i amb un títol homologat a Espanya, que tinguin permís de residència en el territori espanyol, o equips pluridisciplinaris, integrats majoritàriament per professionals, amb una idea de negoci viable, creativa i innovadora.

La beca inclou les prestacions següents:

• una plaça en el Programa d'Emprenedoria Social de sis mesos de durada a Barcelona Activa, institució amb prestigi en l'àmbit de l'emprenedoria i la innovació,
  • una dotació econòmica de 7.000 euros, que permeti cobrir els trasllats per assistir a les sessions del programa,
  • un assessor personalitzat que tutoritzarà el projecte durant el transcurs del programa.

Es valoraran positivament els projectes l'objectiu social dels quals faci front, a través de solucions innovadores, als reptes socials que deriven de l'envelliment de la població, de la cobertura de les necessitats bàsiques de la població mundial o que fomentin la sostenibilitat i el respecte del medi ambient.

Inscriviu-vos abans del 30 de juny de 2017 a les 12 del migdia.

Podeu consultar les bases de la convocatòria i obtenir-ne més informació a l'apartat corresponent a la convocatòria actual del nostre web