Área cultural / Mediateca

Filmoteca

Acerca de Filmoteca

A filmoteca de arquitectura é un programa cultural da Fundación Arquia que se constitúe como marco de referencia, promoción e difusión do feito arquitectónico, dando valor aos documentos audiovisuais sobre arquitectura e os arquitectos, mostrando a súa dimensión creativa, cultural e social.

Seguir lendo >

Past - Present and Future. Ciclo de video entrevistas sobre ser arquitecto en el siglo XXI

Con Jacob van Rijs, Confundador de MVRDV (Rotterdam); Juan Herreros (Madrid); Enrique  Sobejano (Madrid y Berlín); Fabrizio Barozzi (Barcelona) y Francisco Aires Mateus (Lisboa).
Ver ciclo

La Torre del Gas en Barcelona

Taller Práctico Arquitectura y Cine ETSAB

Dirección Maria Mauti Dirección Curso Arquitectura e Cine ETSAB: Antonio Pizza Partindo da base do Curso Arquitectura e Cine 2019

Lina Bo Bardi

Poesía Precisa

É unha das voces máis singulares da arquitectura do século XX. Dende a súa condición de arquitecta no Brasil, un país, primeiro estranxeiro, e despois apaixonadamente propio, Bo Bardi soubo adaptar a modernidade estética aprendida na súa Italia natal ao servizo do público.

Francisco Mangado, arquitecto.

Vídeo realizado co gallo da exposición ARQUITECTURA COA MAN ESQUERDA, inaugurada en xuño de 2011 no Círculo de Belas Artes de Madrid.
Ver documental

FAS-V Congreso de Arquitectura: Menos arquitectura, máis cidade. 01-INAUGURACIÓN

FAS-V Congreso de Arquitectura

Menos arquitectura, máis cidade.
02-A CIDADE FAINOS LIBRES.
Eduardo Mendoza Garriga (Barcelona, 1943)
Leonardo Padura Fuentes (A Habana, 1955)
Ver audiovisual

FAS-V Congreso de Arquitectura: Menos arquitectura, máis cidade. 03-O GOBERNO DAS CIDADES

Ver conferencia

FAS-V Congreso de Arquitectura: Menos arquitectura, máis cidade. 04-VISIÓNS URBANAS

Ver conferencia

FAS-V Congreso de Arquitectura: Menos arquitectura, máis cidade. 05-A CIDADE COMO PROXECTO

Toquio
Espaces intercalaires

Un corvo, segundo observa un mestre de Toquio, é capaz de entender a cidade como un todo e de acceder aos seus máis minúsculos intersticios. Inicialmente, as zonas urbanas son vistas como un espazo tridimensional e estendendo a mirada aparecen novos lugares.
Ver documental

FAS-V Congreso de Arquitectura: Menos arquitectura, máis cidade. 06-ARQUITECTURAS DE URBANIDADE

Ver conferencia

I SIAMF_01: «Arquitectura y fotografía: utilidades cruzadas»

Arquitectura y fotografía: utilidades cruzadas / Architecture and photography: crossed tools.
A visualización deste audiovisual en arquia/filmoteca é posible grazas á colaboración e á autorización do Grupo de Investigación.

Coleccións

Últimas novas

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario