Cicles i esdeveniments Col·leccions / Fons

ONU-Habitat: Global Urban Lectures Season 5

Global Urban Lectures. Season 5

Les Global Urban Lecture Series d'UN-Habitat són un recurs en línia gratuït per al món acadèmic i els investigadors en el seu treball vers el desenvolupament urbà sostenible.

Cada conferència ve amb un paquet de material associat en la pàgina web d'UN-Habitat: biografia de l'orador, sinopsi i enllaços relacionats. Els conferenciants han estat contractats entre els socis d'UN-Habitat i els experts associats que treballen a les àrees d'interès d'ONU-Habitat.

La quinta temporada compta amb les intervencions de Carlos Zedillo (arquitecte), Johnny Miller (Fotògraf i cineasta especialitzat en projectes documentals, participant del projecte Unequal Scenes), Alison Brown (Catedràtica d'Urbanisme i Desenvolupament Internacional a la Universitat de Cardiff) i Inés Sánchez de Madariaga (arquitecta urbanista espanyla, professora a la Universitat Politècnica de Madrid), entre d'altres .

El visionament d'aquest audiovisual a arquia/filmoteca és possible gràcies a la col·laboració i l'autorització d'UN-Habitat.

Siete Lecciones de Arquitectura
3: Renuncia y universalidad