Ciclos e Eventos Coleccións / Fondos

European Identity - Fundació Mies van der Rohe

European Identity - Made in Europe é un conxunto de documentais realizado pola Fundació Mies van der Rohe Barcelona, con motivo do Premio de Arquitectura Contemporánea da Unión Europea - Premio Mies van der Rohe.

Nestes documentais entrevístanse un total de 16 estudios de arquitectura de distintos países europeos que participaron no Premio Mies en distintas edicións, coma nominados, finalistas, gañadores ou emerxentes. Todos eles comparten a súa visión particular de Europa dende a súa cidade, e reflexionan sobre que é Europa, o que nos caracteriza, o que nos une e o que nos diferenza.

Os documentais poñen de manifesto a diversidade cultural, lingüística e de expresións artísticas e arquitectónicas que se atopa condensada nunha extensión de espazo reducida como é Europa. O coidado do espazo público, o respecto entre culturas, o valor do local, a conexión co existente e as capas de historia que se pousan nas cidades son algúns dos temas nos que repara este elenco de arquitectos.

Barcelona, Spain
Barozzi / Veiga