Ciclos e Eventos  Coleccións/Fondos

ONU-Habitat: Global Urban Lectures. Season 1

Global Urban Lectures. Season 1

As Global Urban Lecture Series de UN-Habitat son un recurso en liña gratuíto para o mundo académico e os investigadores no seu traballo cara ao desenvolvemento urbano sustentable.

Cada conferencia vén cun paquete de material asociado na páxina web de UN-Habitat: biografía do orador, sinopse e ligazóns relacionadas. Os relatores foron contratados entre os socios de UN-Habitat e os expertos asociados que traballan nas áreas de interese de ONU-Habitat.

A primeira tempada de conferencias, centrada en temas relacionados coas cidades e a urbanización, publicouse en abril de 2014 e contou coa participación de Anna Heringer (arquitecta), Robert Cervero (consultor e educador en políticas e planificación de transporte sostible) e Stefan Schuring (Secretario xeral de Foundations Platform F20,  rede internacional de fundacións e organizacións filantrópicas), entre outros.

A visualización do presente audiovisual en arquia/filmoteca é posible grazas á colaboración e autorización de UN-Habitat

City Prosperity Initiative
Eduardo López Moreno