Ciclos e Eventos  Coleccións/Fondos

ONU-Habitat: Global Urban Lectures Season 2

Global Urban Lectures. Season 2

As Global Urban Lecture Series de UN-Habitat son un recurso en liña gratuíto para o mundo académico e os investigadores no seu traballo cara ao desenvolvemento urbano sustentable.

Cada conferencia vén cun paquete de material asociado na páxina web de UN-Habitat: biografía do orador, sinopse e ligazóns relacionadas. Os relatores foron contratados entre os socios de UN-Habitat e os expertos asociados que traballan nas áreas de interese de ONU-Habitat.

A segunda tempada de conferencias conta con intervencións de  Dr Joan Clos (Director executivo do Programa de Nacións Unidas para os Asentamentos Humanos ONU-HABITAT) de 2010 a 2018), Jane Weru (directora de Akiba Mashinani Trus), Chris Jefferies (experto en sistemas de drenaxe) e Marja Hoek-Smit (directora de International Housing Finance) entre outros.

A visualización do presente audiovisual en arquia/filmoteca é posible grazas á colaboración e autorización de UN-Habitat

Addressing Global Land Challenges
Mass Housing Requires Mass Housing Finance