Ciclos e Eventos  Eventos / Congresos

I Seminario Internacional de Arquitectura Moderna e Fotografía 2015

Dende fai máis de cen anos, a fotografía consolidouse como o principal canle de comunicación da arquitectura entre os arquitectos e a sociedade, e entre os propios arquitectos, con innegable incidencia tanto nos aspectos de orde visual como de orde técnica e social do proxecto de arquitectura. Nos últimos tempos xurdiron publicacións relevantes sobre o tema e celebráronse numerosas exposicións e seminarios.

Neste I seminario, o grupo de investigación FORM+ procura unha achega ao debate internacional abrindo perspectiva sobre América Latina, o seu patrimonio arquitectónico e o seu referente visual. Esta actividade impúlsase dende o Grupo de Investigación FORM+, no marco do proxecto de investigación titulado: Recuperación e difusión dos arquivos fotográficos da Arquitectura Moderna para o desenvolvemento dun patrimonio visual operativo(HAR2013-45096-R), financiado polo Programa Estatal de Investigación, Desenvolvemento e Innovación orientado aos retos da Sociedade do Ministerio de Economía e Competitividade.

A visualización de tódolos audiovisuais neste ciclo de arquia/filmoteca son posibles grazas á colaboración e autorización do Grupo de Investigación FORM+ da ETSA Barcelona - UPC

01.Arquitectura y fotografía
utilidades cruzadas = Architecture and photography: crossed tools. Antonio Armesto
05. Venezuela
Arquitectura Moderna y fotografia. Venezuela: Modern architecture and photography. Maria Fernanda Ja
03: Bogotá
miradas a la arquitectura.1950-1970 =Bogota: views into the architecture.1950-1970.Maria Pia Fontana
04: Armando Salas Portugal
Fotografía: herramienta y comunicación. Armando Salas Portugal. Photography: Mara Partida
05: Fotografía y arquitectura moderna en España
1925-65. Photography and Modern Architecture in Spain. Iñaki Bergera
02. El modo en que miramos
The way we see. Cristina Gastón
11. Fotografía de arquitectura en internet.
Architectural photography on the internet. Nicanor García
12. Proyecto NHDK.
NHDK Project. Víctor Enrich
09. Un trabajo paralelo