Ciclos e Eventos  Eventos/Congresos

II "Minicongreso" de Teoría, Historia e Crítica de Arquitectura: Bauhaus Pedagogías

Bauhaus Pedagogías

Con ocasión do centenario da fundación en Weimar da Bauhaus, o II Minicongreso de Teoría, Historia e Crítica da Arquitectura organizado polo Departamento de Composición da ETSAM céntrase nun dos aspectos máis importantes da xa mítica escola: a pedagoxía. Faino a través de seis relatorios e dúas mesas redondas: seis relatorios que dan conta da pedagoxía da Bauhaus en tres facetas (arte, arquitectura e deseño) e da súa influencia nos Estados Unidos, Alemaña e España; e dúas mesas redondas con convidados de recoñecido prestixio nas que se desenvolven debates abertos e complementarios aos temas tratados.

A visualización dos presentes audiovisuais en arquia/filmoteca é posible grazas á colaboración e autorización do Departamento de Composición Arquitectónica de la ETSAM.

Presentación
[II Minicongreso de Teoría, Historia y Crítica de la arquitectura: «Bauhaus Pedagogías»]
Orígenes
Eduardo Prieto