Ciclos e Eventos  Eventos / Congresos

Presentación arquia/mestres

A Fundación Arquia presentou publicamente a colección arquia/mestres o pasado 25 de marzo de 2015, na Real Academia de Bellas Artes de San Fernando, en Madrid.

A RABASF acolleu aos tres arquitectos protagonistas da primeira entrega desta colección -ORIOL BOHIGAS, RAFAEL MONEO e JUAN NAVARRO BALDEWEG- nun acto copresidido por D. Rafael Catalá Polo, Secretario de Estado de Infraestruturas, Transporte e Vivenda e por D. Javier Navarro, Presidente da Fundación Arquia.

D. Javier Navarro, presidente da Fundación Arquia presentou a nova colección: un programa cultural ideado, producido e editado pola Fundación Arquia consistente en gravacións de entrevistas (monografías audiovisuais en DVD) realizadas a relevantes arquitectos da arquitectura contemporánea. O obxecto da colección é que destacados mestres da arquitectura transmitan o seu pensamento, de viva voz, a xeracións futuras de arquitectos.

Tras a presentación, proxectouse un tráiler que recollía os mellores momentos das entrevistas dos tres primeiros volumes da colección, e procedeuse ao debate coloquio, moderado por Luis Fernández Galiano, no que os mestres convidados expresaron as súas reflexións e opinións ao redor da arquitectura.

Conferencia
Presentación colección arquia/maestros.