Àrea professional / Convocatòries

Emprenedoria social

III convocatòria Beques en emprenedoria social

1 Beca d'emprenedoria social a Barcelona Activa

La Fundació Arquia, amb la finalitat de fomentar l'emprenedoria entre els professionals i donar suport al desenvolupament de negocis sostenibles que incideixin en la millora de la societat, ha convocat durant tres anys les Beques en Emprenedoria Social en col·laboració amb Barcelona Activa.

Edicions anteriors

Sobre l'emprenedoria social

La Fundació Arquia, en col·laboració amb Barcelona Activa, convoca una Beca d'emprenedoria social destinada al desenvolupament d'un projecte de negoci sostenible amb fort component social, amb l'objectiu de fomentar i donar suport a la creació d'iniciatives empresarials que tinguin com a objectiu aconseguir una incidència positiva en la societat mitjançant la resolució de problemes actuals de la població, des d'una vessant social o mediambiental.

Segueix llegint >

Notícies arquia / emprenedoria

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari